پاپ اسپانیایی مسلمان شد
نیکان

 

ادوارد ماریا گومیز پاپ کاتولیک اسپانیایی تبار بعد از یک غیبت هفده ماهه مسلمان شدنش را اعلان نمود.

به گزارش انواروب به نقل از الاسلامیون،پاپ ادوارد ۸۷ ساله،  ۴۳ سال از عمر خود را در راه دعوت به مسیحیت در جزیره جاوا در اندونزی به سر برده است. وی از افراد شناخته شده در آن منطقه است.

وی در هنگام تعمیر سقف یک کلیسا سقوط کرد و هفده ماه  در کما بود و حال که به هوش آمده، مسیحیت را رها نموده و به اسلام گرویده است.

ادوارد در مورد اسلام آوردنش می گوید: خداوند به وی الهام نموده که اسمش «الله» است و به او دستور داده که از او و از دین اسلام تبعیت نماید.  این در حالی است که  وی از اسلام چیزی نمی داند و  حتی یک روز قرآن نخوانده است.

نکته جالب این که اینک و بعد از مسلمان شدن وی، تعداد زیادی از پیروانش نیز مایل به گرویدن به اسلام هستند. یکی از آنها گفت: من به پدر روحانی ادوارد اعتماد دارم و اگر معبود حقیقی، «الله» است  نمی خواهم در روز قیامت در زمره خطاکاران باشم.

این دعوتگر مسیحی زمانی که در بیمارستان بود، به پیروان خود دستور داد تا مسجدی بسارند و آنها نیز در حال جمع آوری کمک هستند و کلیسا را به فروش گذاشته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: